RBT KAN Marketingactiviteitenprogramma 2017

Mooie verhalen over de regio Arnhem Nijmegen zijn volop aanwezig. Bij (ex)bezoekers, inwoners en het bedrijfsleven in de regio Arnhem Nijmegen. De komende vier jaar legt RBT KAN het accent op die mooie verhalen door op zoek te gaan naar ambassadeurs en hun verhalen te delen. Deze strategie staat beschreven in de onlangs gepresenteerde strategische marketingvisie 2017-2020.

De marketingactiviteiten voor 2017 sluiten hierop aan. Een overzicht van activiteiten op de binnen- en buitenlandse markt is in dit magazine overzichtelijk weergegeven. Natuurlijk met de campagne Gelderland levert je mooie streken, die in 2017 een vervolg zal krijgen. Maar ook buitenlandse campagnes als ‘Das Andere Holland’ en ‘The Other Holland’ waarmee op het verblijfstoerisme wordt ingezet. Cultuurhistorische projecten zoals het jaar van de Hanzesteden, Mondriaan to Dutch Design en de Canon van Nederland in het Nederlands Openluchtmuseum laten de cultuurhistorische waarde van de regio zien.

Met deze activiteiten voor het jaar 2017 proberen we de regio nog sterker te profileren. Met uiteindelijk het doel: meer bezoekers, die langer blijven, meer besteden en terugkomen.

Lees hier het RBT KAN Marketingactiviteitenprogramma 2017.

17-10-2016 14-20-15