Bekijk hier het jaarverslag 2016: To Report

RBT KAN heeft in 2016 de regio Arnhem en Nijmegen en de Veluwe nationaal en internationaal goed op de kaart gezet met verschillende mooie en sportieve activiteiten. Opvallendste daarin waren de start van de Giro d’Italia met de startplaatsen Apeldoorn, Arnhem en Nijmegen en de 100e Vierdaagse in de regio Nijmegen. Beide hebben geleid tot veel extra nationale en internationale media aandacht. Naast deze bijzondere evenementen hebben we veel extra promotieactiviteiten ontplooid om de regio als dé fiets- en wandelregio van Nederland te profileren.

In september heeft RBT KAN haar nieuwe strategische marketingvisie voor de komende vier jaar bekend gemaakt. Deze visie is mede tot stand gekomen na
overleg met de betrokken beleidsambtenaren en toeristisch-recreatief bedrijfsleven in de regio Arnhem Nijmegen. De Strategische Marketingvisie Regio Arnhem
Nijmegen 2017-2020 zet ‘vandaag’ de marketingstappen op een rij om ‘morgen’ inhoud te kunnen geven aan een duurzame groei van de vrijetijdseconomie in
onze regio. In de komende vier jaar legt RBT KAN in zijn marketingactiviteiten de accenten op de mooie verhalen die regio Arnhem Nijmegen te bieden heeft.

Verder lezen

Jaarverslag RBT KAN