Directeur Jurriaan de Mol verruilt RBT KAN voor functie bij NBTC Holland Marketing

Jurriaan de Mol verlaat na 13 jaar het Regionaal Bureau voor Toerisme Arnhem Nijmegen om een nieuwe functie te aanvaarden bij NBTC Holland Marketing.

De Mol is (mede) verantwoordelijk geweest voor de oprichting van het Regionaal Bureau voor Toerisme Arnhem Nijmegen (RBT KAN) in 2003. Kerntaak van RBT KAN is het verzorgen van de (toeristische) marketing van de regio Arnhem Nijmegen in binnen en buitenland. Daarnaast vervult de organisatie de rol van gastheerschap met het merk VVV.

De Mol en zijn team zijn verantwoordelijk voor het initiƫren van de Liberation Route Europe, de campagne Made in Arnhem, het Convention Bureau Gelderland, Spannendegeschiedenis.nl en de campagne Gelderland levert je mooie streken.

In 2015 richtte RBT KAN de business unit Visit Veluwe op om zo de toeristische marketing van de Veluwe vorm te geven.

RBT KAN is trots op wat Jurriaan de Mol voor de regio Arnhem Nijmegen en de Veluwe heeft gerealiseerd. Zijn grote gevarieerde kennis en ervaring, zijn gedrevenheid in een (inter)nationaal publiek privaat werkveld had een stimulerende en positieve werking op de vrijetijdseconomie in Gelderland.

Per 17 oktober start Jurriaan de Mol in de functie van directeur Business Development & Operations bij NBTC Holland Marketing. Alvorens hij bij RBT KAN aan de slag ging was Jurriaan de Mol werkzaam bij onder meer VVV Rotterdam, KLM, Golden Tulip Hotels en Den Haag Marketing.